pühapäev, 18. jaanuar 2015

5 aastat meistersportlase karjääri.

Eelneva hooajaga sai mul 5 aastat spordi tegemise hullusest :) Selle aja jooksul olen kokku teinud 46 spordivõistlust. Polegi paha minu kohta, kui arvestada, et ülejäänud 31 aasta jooksul on neid olnud 1, kui mitte kooli spordipäevi lugeda. Pidu!!!!

Mis ma siis eelmine aasta ära tegin? Kohutavalt vähe sporti. Loen siin igasugu sportlaste blogisid, siis ma ei saa nendele kuidagi ligi.
Mul kogunes 102 tundi sporti ja 1233 kilomeetrit.

Sellest jooksu 227,3 , millest võistlust 98,9 km.
Ratast 1006,6 , millest võistlust 723 km.
Suusakilomeetreid "heade lumeolude" tõttu 0.
Lisaks sügasin ennast cross traineril umbes 172 tundi.
Õudsalt vähe. Ausõna järgmine aasta üritan vähemalt milleski ületada ennast.
Lumi tuli maha, korra suusatama saab, on ka juba ületus :)
Mis veel vajab ära märkimist, on Maratoni isiklik rekord. Väga napikas, aga siiski 5:09:49. Järgmine aasta tuleb see 5 tunni needus purustada.
Tartu Jooksumaratonilt ka isiklik rekord 2:08:02. Järgmisel aastal tuleb see 2 tunni number purustada:)
Viljandi järve jooks oli esimest korda ja 1:03-ga, seal kindlasti reservi veel nii, et alla 50 mindi peab tegema järgmine kord.
Aga rohkem rekordeid ei tulnud, ülejäänud olid nagu olid.

Uus aasta juba täie hooga käib ja peaks olema mõned treeningkilomeetridki kirja panna, aga mida pole seda pole. Peale eelmise hooaja lõpetamist vajusid mu sportlikud harrastused ikka päris ära. Peab tõdema, et Rattamaratoni numbergi sai alles nüüd ratta küljest ära võetud. Viimasest sõidust sai tolm maha pühitud ja nii ta sinna seisma jäi. Häbi nats on, aga pole teha midagi.
Tegelt eelmise aasta rattahooaeg kurnas mu nats ära. Kui sõita nii vähe nagu mina ja samas ronida Mingile Rattamaratoni sarjale, siis see tõmbab ikka hooaja lõpuks moti täitsa maha.

Lootuses end parandada peangi uusi plaane, et äkki oleks tulevikus targem ja valiks selliseid üritusi, mis aitaks veits motti tõsta. Vaatan, et uue aasta võistluskalendrid on juba leitavad ja registreeritavad nii, et õige aeg on eesmärgid paika panna. Päris õige plaan oleks panna paika vist esmalt treeningplaan, oleks lihtsam. Aga kes ütles, et elu peab lihtne olema.
Laias laastus saab mu järgmine aasta olema jooksuaasta, vähemalt nii ma praegu plaanin. Eelmise aasta jooksu üritustel sain enda kohta tublisi sõnu ütelda, vastupidiselt ratta sõidu kohta. Sellest ka siuke valik.
 
Esmalt loomulikult Tartu maratoni üritused. Nüüd on mingi uus üldnimetaja Kuubik, või mis ta oli. Igatahes sealt ma valisin 5 üritust kuuest ja panin end juba aasta lõpus odava hinnaga kirja. Et siis Suusamaraton, Jooksumaraton, Rattaralli, Rattamaraton ja Tartu Sügisjooks. On paigas.

Rattamaratonid pooldusid see aasta ja seetõttu on nüüd kaks sarja, mille vahel valida. Esiteks ei osanud valida ja teiseks .... no rasked on need maratonid. Rattad tormavad ka hirmsa kiirusega ulme valdkonna poole. 4 aastat tagasi ostsin suht peene ratta, oma arust, nüüd sõitudel vaatad, nagu sõidaks mingi vanarauaga. Alumiiniumraam ja 27 käiku on peaaegu antikvariaat. Karbon ja vähemalt 30 käiku pluss suuremad jooksud jne. Eks ole veel mu-suguseid kah, aga nii peale vaadates olulises vähemuses. Lisaks veel need klipid. No ma ei julge maratoni sõita nii, et olen ratta külge kinni pandud, pean sellest hirmust enne üle saama. Ja no sõiduaega pean endale kuidagi juurde varuma. Peamiselt saaks seda laiskuse arvelt. Kõige selle pärast ma neid sarju ei võta, pole veel kindlalt otsustanud, aga vist tahaks minna Mulgi Rattamaratonile. Aga vaatab veel. Too rada mulle hirmsasti meeldib, kuigi see aasta nad pidavat ta ümber tegema, ei tea kas siis ka enam meeldib.

Jooks - läks mul eelmine aasta päris heasti. Ööjooks põrus veits, aga no ikka juhtub. Mõtlesin, et kuna jooksutossud on ka räbalad ja vaja uued osta, siis tuleb neid ju ka kasutada ja seetõttu kuulutan selle aasta "Jooksu aastaks".

Viljandi järve jooks jättis mulle hea mulje, sinna lähen kindlasti. Siis mõtlesin, et teeks ühe jooksusarja kaasa ja otsustasin Linnajooksude kasuks. Saab ilusate Eestimaa paikadega tutuvuda, nagu näiteks Narva. Muidu sinna ei satu ju. Ja siis vaatab, äkki topin veel midagi vahele. Linnajooksude sarjas on ka Tallinna maraton, mis mul siiani veel katsetamata. Saaks see aasta siis vähemalt 2 Maratoni joosta, tuleks kokku ilus ümmargune number 5 kah :). Kuigi Võsul on suvel ka veel üks, kuhu on kiusatus minna. Et ma ennast nüüd ära ei mõrva aind.

Suusatamist, kui lund tuleb piisavalt, tahaks pisut oma vormi ärgitamiseks teha, aga võistluseks jääb ainult Tartu Suusamaraton. Ei ole see suusatamine nii minu ala veel.

Sellised valikud siis planeeritud. Kalender saaks siis vist selline:
  • 43. Tartu Maraton - Otepää - 15.veebruar (Regatud) TEHTUD
  • Kõrvemaa kevadjooks - Kõrvemaa - 26.aprill (Mõtlen veel) ei läinud
  • Viljandi järve jooks - Viljandi - 1. mai (Regatud)  TEHTUD
  • Viljandi Rattamaraton - Viljandi 3. mai (Mõtlen veel) ei läinud
  • Tartu Jooksumaraton - Otepää - 10.mai (Regatud) TEHTUD
  • Tartu Kevadjooks - Tartu - 17. mai (Regatud) TEHTUD
  • Tartu Rattaralli - Tartu - 31.mai (Regatud) TEHTUD
  • Rapla Selveri Suurjooks - Rapla - 7. juuni (Regatud)
  • Narva Energiajooks - Narva - 13. juuni (Regatud)
  • Kõva Mehe jooks - 27.juuni (ei tea kas olen nii kõva mees, aga pakub huvi)
  • Eesti Ööjooks - Rakvere - 15. august (Regatud)
  • Jüri Jaansoni Kahe Silla Jooks - Pärnu - 6. september (Regatud)
  • SEB Tallinna Maraton - Tallinn - 13. september (Regatud)
  • Tartu Rattamaraton - Otepää - 20.september (Regatud)
  • Tartu Linnamaraton - Tartu - 3.oktoober (Regatud)
  • Viking Window Paide-Türi Rahvajooks - Paide-Türi - 4. oktoober (Regatud)

 Juulikuu on päris tühjavõitu. Sinna peab midagi putitama, aga no esialgu on siuksed plaanid.

Kommentaare ei ole: